Ji-Hyon Yoo

Följ min blogg med bloglovin



Jag finner ofta asiatisk design vara mer nyskapande än det som produceras i västvärlden, vad detta beror på har jag svårt att sätta fingret på. En korean som i vilket fall skapat en intressant servis är Ji-Hyon Yoo, vars tallrikar, skedar och muggar alla har inslag av grenar. Kollektionen heter "Vessel of tears" vilket skulle betyda ungefär "tår-behållare" och har inspirerats av dagg på kvistar.





Exempel ur kollektionen

Tallrik/Skål

Bägare/Kopp

Sked

Kommentarer
Postat av: a home far away

Wow spännande design!



Kram Gunilla i Singapore

2009-12-27 @ 10:10:47
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Karin

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 02:56:14
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0